U ltraviolet (Light My Way)

 

 


Ultravi olet(Light my way)


때론 모르는것 같고 
때론 확인하고싶지요 
오 오해였으면 좋겠어요 
오. 늘 강한 모습일 순 없으니까요 
사랑하는이여 그게 오래가진 않을거에요 

오 그대 울지말아요 
오 그대 눈에고인 눈물을 닦아요 
난 당신이 필요해요 강한 모습의 당신이 

밤이 긴 만큼 낮이 어두워진 그 날 
쓰레기처럼 느껴지는 나를 당신이 정화시켜주네요 
난 암훅 속에 있어요 볼수도 없지요 

그대여 나의 길을 밝혀줘요!
그래요 이제 나의 길을 밝혀줘요 

찾을 수 없는 곳에 당신의 보물을 묻어두었네요 
하지만 당신의 사랑은 공공연한 비밀이지요 
아무도 잠들지 못하는 
어느 집에 찾아오는 침묵 
그것이 사랑의 댓가이겠지요 값싸게 얻을 수 있는 것이 아니에요

자 그대 나의 길을 밝혀줘요 
자 그대 나의 길을 밝혀줘요 

울트라바이올릿
그대여 나의 길을 밝혀줘요 

난 기억해요 바위 위에서도 우리가 잠들 수 있었던 시절을 
지금 우린 함께 한숨과 신음 속에서 몸을뉘었네요 
모든게 엉망이 되었을때 내 머릿속에 오페라가 들렸어요 
당신의 사랑은 빛의 전구로 내 침대 위에 걸려있었지요 

그대여 나의 길을 밝혀줘요 
자 그대여 나의 길을 밝혀줘요 
울트라바이올릿 
그대여 
그대여 
나의 길을 밝혀줘요

Sometimes I feel like I don't know
Sometimes I feel like checkin' out
I want to get it wrong
Can't always be strong
And love it won't be long
Oh sugar don't you cry
Oh child wipe the tears
from your eyes
You know I need you to be strong
And the day is as dark as
the night is long
Feel like trash
you make me feel clean
I'm in the black
can't see or be seen
Baby baby baby light my way
Baby baby baby light my way
You bury your treasure
Where it can't be found
But your love is like a secret
That's been passed around
There is a silence
that comes to a house
Where no one can sleep
I guess it's the price of love
I know it's not cheap
Baby baby baby light my way
Baby baby baby light my way
Ultraviolet
Ultraviolet
Ultraviolet
Baby baby baby light my way
I remember
When we could sleep on stones
Now we lie together
In whispers and moans
When I was all messed up
And I had opera in my head
Your love was a light bulb
Hanging over my bed
Baby baby baby light my way
Baby baby baby light my way
Ultraviolet
Ultraviolet
Ultraviolet
Baby baby baby
Baby baby baby
Baby baby baby light my way
Baby baby baby
Baby baby baby
Baby baby baby light my way
Baby baby baby
Baby baby baby light my way
Baby baby baby light my way

 

,